Back At Home

7/23/2010 08:59:00 pm

Heute morgen habe ich Leipzig verlassen - nicht für immer, aber doch für die nächsten zweieinhalb Wochen. Zuerst ging es zu meinen Großeltern zum (ausgedehnten) Mittagessen, jetzt bin ich bei meinen Eltern. Es ist immer wieder schön hier zu sein, nicht nur wegen ihnen, sondern auch wegen dem Haus, in dem ich 13 Jahre lang gelebt habe und wegen den Tieren natürlich!
Zum Reisen habe ich etwas bequemes angezogen:

Image and video hosting by TinyPic

I left Leipzig this morning - not forever, but for the next two and a half weeks. I drove to my grand-parents first to have (expanded) lunch, now I'm at my parents' house. It's always nice to be here, not just because of them, but because of the house I lived in for 13 years and the pets, too!
I wore something comfortable for travelling:

Image and video hosting by TinyPic

Dress: H&M, 3 €
Belt: H&M, 4,95 €
Tights: Primark, 2 £
Shoes: hand-me-down from my great-aunt

You Might Also Like

0 comments

Anzeige

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Follow on Bloglovin

Follow on Bloglovin

Insta-Love