Flea Market

11/21/2009 04:42:00 pm

Heute war ich mit meiner Schwester auf dem Flohmarkt. Ich mag die Atmosphäre und all das alte und unnütze Zeug sehr. Wir haben sogar ein Bild gefunden dass bei unseren Großeltern hängt, seit wir denken können und das wir sehr mögen. Natürlich hat es meine Schwester gekauft.

Today I went to a flea market with my sister. I really like the atmosphere and all the old and random stuff there. We even found a picture our grand-parents have in their house and that we love since we're kids. My sister bought it, of course.

Image and video hosting by TinyPic

Ich habe meinen Second Hand-Mantel getragen, den ich in London gekauft habe. Das Make Up war eher farbenfroh mit helltürkis und rosa Lidschatten. Auch der Seitenzopf heute hat meine doch sehr stark ausgeprägte mädchenhafte Seite gezeigt!

I wore my Second Hand coat I got in London. The make up was very colourful as I used light turquoise and pink eye shadow. The braid showed my highly pronounced girly side as well!

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Coat: Charity Shop, 5 £
Bag: avanti, 2 €
Tights: H&M, 7,90 €
Boots: shop at Oxford Street, 15
£

You Might Also Like

0 comments

Anzeige

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Follow on Bloglovin

Follow on Bloglovin

Insta-Love